Pakkailin tänään sairaalakassia vauvalle ja mietin että missä vaatteissa halua että vauva tulee kotiin. Siinä sitten valitsin 50cm ja 56cm bodyt ja housut ja sitten tietty sukat ja pipon ja semmoset lapaset vauvalle ettei ihan pienet nakkisormet palele. Sittenpä päädyin miettimään että mitä jos on kauheen kylmä ni mitäs sitten vauvalle laitetaan päälle. Yhtään pientä koko haalaria mulla ei ole. Sittenpä ryntäsin kauppaan etsimään neulehaalaria vauvalle heart Ostin 62 kokoisen joten se menee sitten pidemmän aikaa vaununukutuksissa yms. Ja pakko oli ostaa siihen ihana pipokin.

Sitten ostin vielä Pentikistä neulepeiton vauvalle jota olen kuolannut jo vähän aikaa. Ostin myös hoitopöydälle pienet korit johon laittaa rasvat, hiusharjat, kysisakset, pumpulipuikut ja tupot yms. Pikkujutut.


Yksi asu vielä tarttui mukaan 56 cm, jota mietin myös kotiintuloa asuksi mutta pitääpä miettiä sitten lämpötilan mukaan mitä vauvalle laittaa päälle ja tietty miehen kanssa yhessä päättää ( Siis oikeasti minähän sen päätän) smiley


Ihanaa, olen saanut nukuttua kaksi viimeistä yötä hyvin. Käynyt vaan 2 kertaa yöllä pissalla ja herännyt vasta puoli kymmenen yes Toivottavasti tämä putki jatkuu! Mies tulee huomenna reissusta ja sitten saa vauva tulla milloin vaan. Tää on viimeinen yön yli reissu mitä mies tekee ennen vauvaa. Toinen on ihan paniikissa soitellut mulle monta kertaa päivässä, että mikä vointi? täytyykö lähteä tulemaan? Ihan hermoheikkona siellä odottelee puhelua smiley Tänään olin soittanut miehelle aamulla ja huomasi mun soittaneen vasta paria tuntia myöhemmin, sieltä tuli hätänen puhelu, että "ootko kunnossa, onko vauva kunnossa?.. mun kädet tärisee kun säikähdin niin paljon etten ollu kuullu puhelinta" smiley Mä rauhoittelin toisessa päässä ettei oo mitään hätää. Ihana toinen heart

Ainiin, tänään taas tuli todistettua että on tunteet vähän pinnassa. Ajelin autolla länsiväylää ja radiosta tuli Anna Eriksonin kesä yhdessä kappale. Mä lauloin sitä ja yhtäkkiä rupesin vaan itkemään..?!  Oli vissiin niin tunteellista tulkintaa, hahah!