Hitsi, olin reipas ja kävin jumpassa, tulipas hyvä olo!

Tässä mietin kun neuvolan täti sanoi, että pitää liikkua raskausaikana ja mä oon ollut aina semmonen "innostun kuukaudeksi ja sitten se lopahtaa" -tyyppi. Nyt meijän viereisellä koululla on joka keskiviikko jumppa ja sinne ilmoittauduin. Lisäksi oon käynyt viikoittain vesikävelemässä/juoksemassa. Jos vaikka en sitten kuole sinne synnytysaliin kun kunto ois vähän parempi 

Huomasin, että vatsalihasliikkeiden tekeminen ei oikein onnistunut niin hyvin kuin aiemmin, jotenkin tuntui, että kohtu oli tiellä  Jännää, ohjaaja totesikin että masuasukkilasten ei kannata tehdä rutistusliikkeitä olleskaan. eikä selkälihaksia maaten vatsallaan. Olipas kiva kun ei tarttenu vaan katsella niitä joilla on masu, vaan sain olla yksi niistä!!! Ihanaa! Tätä on kyllä odotettukkin niin kauan, kolme vuotta!

Olo on muuten loistava, väsymys vaivaa välillä mutta olen aika energinen, iloinen ja onnellinen. Ihana kun jaksaa tehdä asioita eikä tartte vaan nukkua. Masu pullottaa ja ihmiset tuntuvat jo huomaavan että olen raskaana. Ihanaaaaa!

"Kuplintaa", "kutitusta" ja "hipaisuja" tuntuu kun illalla menen sänkyyn ja makaan paikoillaan tai jos istun paikallaan keskellä päivää hetken ja kuulostelen. Siellä se mini jumppailee. Muutama töytäisykin on tuntunut mutta se voi kyllä olla jotain muutakin.

SuZie&Mahis 14+6 ( Huomenna alkaa jo kuudestoista viikko!)