Näin viimeyönä ihanaa unta.

Synnytin sairaalassa ihanan ja kauniin tyttövauvan. Unessa synnytys meni hyvin ja ajattelin vaan kivuissani sitä, että voin huutaa ja kiukutella vaikka kuinka paljon mutta mun ihana mies ei ikinä jätä mua ja palkinnonksi saan kauniin pienen vauvan. Unessa vauvan syntyessä se nostettiin rinnalleni ja ja nostin hänet ilmaan, katselin häntä ja mieheni itki onnen kyyneleitä. Sanoin vauvalle, että kyllä me ollaan sua ootettukkin ja tirautin onnen kyyneleet. Vauva oli ihan mun miehen näköinen ja suloinen nökerönenä. Kotiin päästyämme mies sanoi minulle: että nuku sä kun oot tehnyt niin raskaan työn ja tuonut näi ihanan olennon maailmaan. Muistan että laitoin silmät kiinni vauvan tuhinaa kuunnellen vaaleanpunaisesta kääreestä miehen sylistä. Ihana uni! En ois halunnu herätä lainkaan. Enkä voinut torkuttaa koska muuten olis voinut alkaa joku toinen uni ja mun onnellisuus ei olis ollu niin autenttista :)

Ihanaa viikkoa kaikille!