Vauva pyörii ja muksii kovasti jo. Tuntuu, että olen saanut erilaisen yhteiden vauvaan liikkeiden alettua tuntua kunnolla. Tilanne on tullut niin paljon todellisemmaksi liikkeiden myötä. Mulla on tullut jo hieman äidillinen olokin <3

Huomaan, että olen huomaamattomasti paijaamassa mahaani ja ajattelen vauvaa ehkä joka kolmas sekunti :) Rakenneultra on kahden viikon päästä ja nyt olen saanut miehen suostuteltua siihen että kysytään sukupuolta jos vauva sen suostuu näyttämään. Mulla on ihan tyttöfiilis mutta poikakin on oikein tervetullut. Sitten kun tiedätään kumpi tulee niin saa ruveta shoppailemaan vauvalle juttuja suunnittelemaan vauvan huoneen värejä ja kaikkia ihania sisustusjuttuja ja ja ja... 

Vointi on ollut ihan ok, selkä on kiukutellut välillä. Issias tyyppinen kipu joka vetää tonne pakaraan. Tosi inhottavaa. Välillä ei pysty nostaan jalkaa edes kengän laittoa varten vaan pitää istua kun mummo kun kenkiä laittaa jalkaan tai pukee housuja pääle. Toivottavasti on kumminkin ohimenevää. Tok vaivoja tää vauva mulle aiheuttaa kummiskin mutta onneksi se on sen arvoista!

Nyt mennään viikolla 18 jo ja puoliväli häämöttää! Kaksi viikkoa ultraan ja masukuvaa päivitän ens poustaukseen!