Mä olen raskaana! Siis Raskaana, olen odottanut ja toivonut tätä jo 2,5 vuotta. Viimein se tapahtui, se tapahtuu meille, ihan oikeasti!

Olen hämmentynyt ja ikionnellinen, en oikein tiedä mitä ajatella ja miten päin olla. Aamupäivä oli yhtä tuskaa. Kävin labrassa aamulla ja puhelun odottaminen oli kamalaa. tärisin, hikoilin, voin huonosti ja pulssi oli vaarmaan 200 koko aamupäivän. Sitten se hetki koitti: Hoitaja soitti ja musta tuntui etten halunnut vastata puhelimeen mutta varovasti vastasin ja sain iloisen hoitajan äänen korviini. Siitä tiesin, ettei uutinen voinut olla huono. Hoitaja oli innoissaan ja minä kyyneleissä, epäuskoisena siitä soittiko hoitaja nyt ihan oikealle ihmiselle :) HSG arvo oli hyvä 193 ja hoitaja sanoi että on vahvasti positiivinen, ei viittaa kohdun ulkoiseen eikä kemialliseen raskauteen. Saimme myös ensimmäisen ultra-ajan 11.7 jolloin raskausviikkoja olisi 7+1. Silloin pitäisi näkyä syke ja alkio oikealla paikalla toivottavasti.

USKOMATONTA! meidän pieni elämämme, meidän alkuunsaama, meidän rakkautemme, meidän toivomme!

SUZie & Alli