Muutamia esimerkkejä lähestyvistä kuukautisista;  Mies oli ystävällisesti siivonnut kotona, imuroinut ja pyyhkinyt pölyt sekä tyhjentänyt astianpesukoneen. Mä tuun kotiin ja ainut mitä nään on likaiset tiskit joita mies ei ollut laittanut pesukoneeseen. Kiukkuisesti kiitin siivouksesta ja annoin ymmärtää, että jotain jäin tekemättä. Että näin, siitäpä taas itkun sain aikaiseksi! No eipä tässä kaikki, kodinhoitohuoneessa on naulakko johon olen pyytänyt miestä ripustamaan salikamat kuivumaan. Juurikin sille puolelle huurrettua lasia joka ei ole näkyvissä wc:n puolelle. Eli siis haluan että ne on piilossa. Meen vessaan ja eikös ne roiku juuri väärällä puolella lasia ja istun itse vessanpöntöllä ja tikahdun kiukusta.... Sittenhän pitää koko vessa siivota apinan raivolla kun yksi ainut asia oli niin mitenkä EN juuri sen halunnut olevan. Syntymäpäivä lahjaksi mies oli ostanut toivomani pelit: perus singstari hommat ja toisen pelin. Laittanut mulle ruoat valmiiksi ja skumpat kylmään. Niin mitäs minä siihen; sisäisesti kiukkusin kun ei tullut timantteja vaan se toivomani peli ja aamulla ei heti voinut onnitella vaan odotti iltapäivään. Voi että kun olen maailman kultaisin nainen. Eipä ihme, että mies haluaa viettää loppuelämän kanssani!! 

 

Näihin tunnelmiin. Onneksi maanantaina pitäis hanojen aueta!