Olen mennyt kiertopäivissäni aivan sekaisin joka on minulle täysin luonnotonta Onpas hassua olla miettimättä kokoajan jokaista pientä nippaisua ja tuntemusta mikä masussa tuntuu! Onneksi sanon minä, onneksi! Tässä on ollut kaikenmoista muuta mietittävää. Ja ne muut mietittävät ovat oleet erittäin positiivisiä juttuja!

Ostimme tänään talon!! Tuntuu upealta, ihanalta ja jännittävältä. Talo joka on meidän oma, ihan ikioma. Olemme saaneet valita kaiken taloon materiaaleja myöten! Nyt vaan odotellaan valmistumista. Ihana käydä rakennuksella katselemassa valmistumista ja seurata kuinka seinät nousevat pikkuhiljaa pystyyn! Ihanaa, ei voi sanoa muuta kuin että olen hurjan onnellinen  Kun vaan sen vauvan vielä saisin niin onnesta ei enää mitään puuttuisi!

Nyt siis loppukierto menossa ja normituntemuksia, ei oikeastaan mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Tänää oli hassu/huono olo saattaapi myös johtu asuntokauppa jännityksestä! Muita nippaisuja en niin ole tulkinnutkaan sen kummemmin. Toivo elää takaraivossa ja unissa. Olen nähnyt ensimmäistä kertaa elämässäni kaksi unta positiivisen raskaustestin tekemisestä ja vielä kahtena yönä peräkkäin: Toisessa unessa ihmettelin testiä ja toistelin miehelleni, että ei tää voi olla, täs on nyt joku vika, kato nyt, mitä sä näät tässä?? ja toinen uni oli oudompi, siinä tuli positiivisen tuloksen lisäksi tieto tulevasta keskenmenosta. Kaikkea se alitajunta unikuviin pukkaa!'

Nyt saunaan ja ottamaan muutama lasi skumppaa asuntokauppojen kunniaksi! ( tai kaksi)

Kohta on jo perjantai!!!!!